matující krémový make-up Avon LUXE

09.01.2015 10:15

Dnešní recenze je na novinku od Avonu a to konkrétně na jejich nový matující krémový(pěnový) make-up z jejich řady LUXE. nejprve bych začal balením. To je velmi povedené a opravdu podle názvu luxusní. Samotný obsah je ve skleněném flakonu jako pleťové krémy a víčko je plastové potažené zlatou barvou, takže na první pohled vypadá jako kov. Takže celkový dojem z balení a designu je perfektní a určitě si zaslouží místo někde na poličce a ne v schovaný v šuplíku. :-)

Nyní se dostáváme k samotnému produktu. Já mám odstín natural glamour a přesto, že vypadá celkem tmavě, tak po aplikaci mi odstín sedí a malinko se přizpůsobí. Konzistence samotného make-upu je velmi jemná a našlehaná. Pěkně se s ním pracuje, ale na zapracování používám spíše prsty než štětec. Krytí je nižší až střední a tudíž nevytváří efekt masky. Krásně sjednotí tón pleti. Po aplikaci nemusíte vůbec použít pudr, protože jak už z názvu jde vidět, že je opravdu zmatňující a výsledný finish je krásně sametový a matný. Osobně bych ho moc nedoporučil pro suchou pleť, protože tím jak je matující, tak by Vám mohl na suchých místech dělat neplechu. Určitě je lepší když si alespoň 15 minut předem dáte nějaký Vámi oblíbený hydratační krém. Co se týká výdrže, tak osobně jsem s ním neměl problém a v pohodě mi držel několik hodin. Samozřejmě, že každému bude vyhovovat jinak, ale za sebe říkám, že já jsem s ním spokojený. Nabízený je v 5 odstínech a plná cena je 359Kč. Balení má 18g.