Kvalitní korejská kosmetika Benton

16.01.2015 16:52

Ahoj všichni dnes tu mám pro Vás recenzi na dva pleťové produkty, které už mám skoro spotřebované a tudíž Vám o nich mohu napsat mou osobní zkušenost. Jedná se o pleťovou esenci (sérum) a pleťový krém s obsahem šnečího extraktu a včelího jedu od značky Benton.

Nejprve zrecenzuji první přípravek a to pleťovou esenci neboli sérum (Snail bee high content steam essence).

produkt je v plastové lahvičce s pumpičkou a samotný design se mi velmi líbí. Obsah je 60ml což je celkem dost. produkt obsahuje 90% koncentraci šnečího extraktu (slizu) a včelí jed. Obsah včelího jedu jsem bohužel nezjistil. Esence je velmi lehká a má konzistenci tekutějšího gelu. Po aplikaci se velmi rychle vstřebá a pokožka je pěkně hydratovaná a nelepí. Produkt není parfémovaný, takže je to další + a troufám si říct, že je vhodný i pro citlivou pleť. nedoporučoval bych ho pro ty, kteří mají alergii na včelí jed a protože nevím kolik ho přípravek obsahuje, tak bych se tomu raději vyhnul. Já alergii nemám, takže mě sedí perfektně. Pleť je po tomto séru krásně připravená na další krok a to krém ze stejné řady.

Druhým krokem po aplikaci esence je krém, který má obsah 50g a je v tubě, což se mi také líbí a je to praktické. Samotný krém je trochu hutnější konzistence a je určen na den i noc. Já ho spíše používám na noc, právě kvůli hutnější konzistenci. Krém obsahuje také 90% extraktu šnečího extraktu a včelí jed. krásně se také nanáší, ale musíte ho trochu více zapracovat do pleti než se úplně vpije. Pleť je po něm také krásně hydratovaná a nemastná. Krém je také neparfémovaný a pleť je po něm krásně jemná a hebká. Tato značka má i ze stejné řady čistící přípravky na pleť a ,yslím, že také stojí za vyzkoušení. Tyto produkty by měly slibovat zmenšení zarudnutí pleti, což jsem spozoroval, dále zmírnění akné, jizev po akné, srovnání barevných nedokonalostí. Produkty bohužel nelze sehnat v ČR, ale bez problémů je objednáte na ebay jako já. Cena každého produktu byla 310kč, což je celkem přijatelná cena a kvalita je super.