Cristian Lay: Podkladová báze Basic Carees

07.01.2015 10:32

Ahoj všem, druhým výrobkem, který jsem dostal na zrecenzování je podkladová báze Basic Carees, která mě ihned zaujala, jak svým designem balení, tak i účinky. Báze je v plastovém kelímku (obalu), ale na první pohled vypadá jako sklo. Obsah je 15ml a má hutnou konzistenci, ale zároveň je taková našlehaná a velmi dobře roztíratelná. Nemá žádnou parfemaci, alespoň já jsem tedy žádnou necítil a je na silikonové bázi, ostatně jako skoro všechny báze. To jak bude báze fungovat mě velice zajímalo, protože já osobně mám doma 2 báze také silikonové a chtěl jsem vědět jestli bude v této opravdu nějaký rozdíl. Hned po prvním otevření jsem ji zkoušel na ruku a byl jsem doslova v údivu jak báze perfektně vyhladí povrch kůže. Udělá vám na pokožce jemný film a efekt je opravdu viditelný a sametový. Hned jsem zkoušel i moje dvě jiné báze a ty nejsou taky špatné, ale ten efekt u nich není takový jako u této Basic Carees. Zkoušel jsem bázi i na mojí mamce a dokonce jí vyhladila i jemné vrásky na čele, což je super. Bázi je potřeba důkladně rozetřít po pleti, protože kdyby jste dali velkou vrstvu, tak by se mohlo stát to, že se začne drolit a make-up by na ní nedržel. Když jí pěkně rozetřete, tak makeup na ní drží perfektně a výsledný efekt je daleko lepší než, kdyby jste bázi nepoužili. Je vhodná pro všechny typy pleti, ale já osobně bych jí nedoporučil na mastnou pleť, protože tam by mohla dělat neplechu. Balení vydrží dlouho i když je to pouze 15ml, ale stačí nanášet opravdu malé množství. Cena této báze je 450kč, ale můžete jí v katalozích najít i např. se 40% slevou. Za mě bych jí určitě doporučil a oba výrobky, které jsem obdržel na recenzi jsou fakt super a zajímalo by mě jestli i ostatní produkty by mě takto mile překvapily.