Cristian Lay: CC cream

05.01.2015 21:32

Tento článek bude věnovaný kosmetickému produktu od Španělské firmy Cristian Lay a to konkrétně jejich CC creamu. Tato firma vznikla v r.1981 a nyní už je v 19 zemích světa a nadále se rozrůstá a je více úspěšná. Jejím hlavním sortimentem jsou šperky, bižuterie a hodinky. Nyní mají i v nabídce širokou škálu pleťové, tělové a dekorativní kosmetiky. Já jsem obdržel na recenzi dva produkty a dnes to tady bude o výše zmiňovaném CC creamu. Tento pečující krém je trochu jiný než ostatní CC creamy a to tím, že není vůbec tonovaný a obsahuje micro-pigmenty, které při roztírání na pleti prasknou a uvolní pigment, takže před roztíráním je bílý jako klasický krém. Na začátku jsem se hodně bál, aby pigment nebyl do oranžova, ale velice mile mě překvapil. CC cream po aplikaci nejde na pleti skoro vůbec vidět a přitom skryje zarudnutá místa a vytváří velmi přirozený efekt (alespoň tedy mě). Můžete ho používat samostatně místo denního krému, nebo jako podklad pod make-up. Obsahuje SPF 25 a složky, které zabraňují stárnutí pleti. Má příjemnou parfemaci a mohla by ho snést i citlivější pleť. Konzistence je hutnější, ale dobře roztíratelná a není mastný. Doporučil bych ho pro každý typ pleti. Design flakonu se také povedl a navíc dávkování je v pumpičce což je také super a velmi pohodlné. Balení se prodává v 30ml velikosti, takže standart jako všechny. Cena je 450Kč, ale můžete ho i pořídit např. o 40% levněji, když mají akci. Sortiment firmy Cristian Lay seženete přez distributora, protože firma funguje na přímém prodeji přez katalogy. Na internetoých stránkách www.cristianlay.cz si můžete prohlédnout všechny katalogy, které jsou v platnosti. každopádně CC cream mě velmi pozitivně zaujal a zatím ho testuji 10 dní a maximálně mi vyhovuje, takže ho vřele mohu doporučit.